Trwa ładowanie...
d1tb10r
d1tb10r

Potężna tarcza drążąca centralny odcinek II linii metra, Anna, przebiła się właśnie na Powiśle. Prace przy drążeniu tunelu odbyły się bez żadnych komplikacji i jeśli wszystko pójdzie tak samo, prawdopodobnie już jesienią 2014 roku pojedziemy II linią.

Centralny odcinek II linii metra będzie się składać z siedmiu stacji i połączy Wolę z Pragą Północ. Pierwszą stacją, na której najszybciej ukończono budowę peronu pasażerskiego jest Stacja Rondo ONZ .

Pierwszą i budowaną II linię metra łączy ok. 500 metrowy tunel . Jest on już zbudowany w całości – są tory, instalacje, do zamontowania pozostała tylko tzw. trzecia szyna, która dostarcza prąd do pociągów. Dwa rozjazdy i zwrotnica, które skierują pociągi z I linii na II zostały zamontowane w tunelu tuż za stacją Centrum

* Koszt budowy II linii metra to ponad 4 mld zł.* Aktualny termin zakończenia prac to koniec września 2014 r.

Zobaczcie jak wyglądał proces przebicia!

d1tb10r
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1tb10r