Trwa ładowanie...

Metro Warszawskie. Tarcza Elisabetta już na Bemowie

Na Bemowo dotarła druga tarcza drążąca Elisabetta, dołączyła ona do tarczy Krystyna. Z powodu koronawirusa prace przy budowie metra opóźnią się.

fot. Metro Warszawskie - Facebookfot. Metro Warszawskie - Facebook
dwtfcm7
dwtfcm7

Drążenie tuneli na odcinku zachodnim w stronę Bemowa rozpoczęło się 27 lipca. Jako pierwsza ruszyła tarcza Krystyna. Miała do wykonania 137 metrów. Do stacji C4 Powstańców Śląskich dotarła 6 sierpnia.

Jak informuje portal "Transport-Publiczny", wówczas prace przeniosły się do drugiej tarczy, która 12 sierpnia rozpoczęła drążenie tunelu na odcinku południowym.

Metro Warszawskie. Tarcza Elisabetta na Bemowie i opóźnienia w harmonogramie

Chodzi tutaj o tarczę Elisabetta, której w środę 19 sierpnia, udało się przebić na Bemowo. Teraz, po krótkich pracach serwisowych, czeka ją drążenie tunelu o długości 1369 metrów. Dla porównania tarcza Krystyna będzie miała przed sobą odcinek 1367 metrów.

Podróżni bez masek. Nagraliśmy, jak reagują na upomnienie

Wiemy już, że prace przy budowie kolejnego odcinka drugiej linii metra przedłużą się i nie zakończą, jak przewidywał plan w listopadzie 2021 roku.

dwtfcm7

"Na odcinku zachodnim II linii metra, liczącym ok. 2 km, znajdą się dwie stacje – C5 Ulrychów, pod Górczewską w rejonie ulicy Białowiejskiej, naprzeciw centrum handlowego Wola Park oraz wspominana już stacja C4 Powstańców Śląskich (Bemowo). Budowa odcinka łączącego Bemowo i Wolę powinna zakończyć się w listopadzie 2021 roku, ale prace opóźnił koronawirus. Wykonawca wystąpił już o aktualizację harmonogramu" – podaje "Transport-Publiczny".

Wykonawca prac, którym jest firma Gulemark liczy, że tunele od stacji C4 Powstańców Śląskich do torów odstawczych stacji C6 Księcia Janusza uda się ukończyć jeszcze w tym roku.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dwtfcm7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dwtfcm7