Trwa ładowanie...

Nowa kampania "Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem"

Share
Nowa kampania "Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem"
d3z88od

20 maja rozpoczęła się druga edycja kampanii społecznej „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. Tegoroczna odsłona akcji przebiega pod hasłem „Bądź życzliwym pasażerem zamiast być monsterem” i potrwa do końca roku.

Od dziś w tramwajach, autobusach, metrze oraz pociągach SKM można zobaczyć m.in. Hałaśnika Głuchawego, Tępacza Ignoranta, Knyszojada Smrodliwego, Kłapodzioba Wylewnego czy Zastawiacza Olbrzymiego.

1 czerwca został ogłoszony dniem życzliwości i mówienia sobie „dzień dobry” w komunikacji. Stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach, a w wakacje po Warszawie będzie jeździła specjalna Mobilna Kulturalna Kawiarnia (w tramwaju promocyjnym). Zaplanowano również przeprowadzenie gry miejskiej i specjalnych warsztatów dla dzieci i młodzieży.

*Bądźmy dla siebie życzliwi, szanujmy własność, wzajemną prywatność i przestrzeń. I nie zamieniajmy się w „monsterów”. Warto podróżować w kierunku życzliwości *– mówi Karolina Malczyk, zastępca dyrektora Centrum Komunikacji Społecznej.

d3z88od

Pomimo tych wszystkich udogodnień jakość podróży zależy przede wszystkim od samych pasażerów. I na to chcą właśnie zwrócić uwagę organizatorzy i partnerzy kampanii – Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawy, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Miejskie Zakłady Autobusowe, Zarząd Transportu Miejskiego, Koleje Mazowieckie, Uniwersytet Warszawski, Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej, Fundacja Świat bez Wandalizmów, Jazda na Dzień Dobry oraz Wawerskie Centrum Kultury.

Zobacz plakaty kampanii w naszej galerii!

Zobacz także: Sami odmalują zniszczony przez wandali mural Korczaka na Muranowie

d3z88od
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z88od
d3z88od