Wylądowała w Polsce bez bagażu. Jest wściekła na biuro podróży

Paulina wróciła z wakacji bez bagażu. Jest wściekła na biuro podróży i czarterową linię lotniczą, które "umywają ręce" w tej sprawie. Dziewczyna nie rozumie, czemu nikt nie poinformował pasażerów o zmianach.
Głosuj
Podziel się
Opinie
Linia lotnicza Enter Air zgubiła bagaże Polaków
Linia lotnicza Enter Air zgubiła bagaże Polaków (123RF)
Qaqwqwrqw

Bagaż, który nie doleciał na lotnisko razem ze swoim właścicielem jest codziennością. Taka sytuacja przydarzyła się Paulinie, która wróciła dzisiaj z Zakynthos... bez walizki.

– Mieliśmy mieć lot o 6:40 z Zakynthos do Modlina, liniami EnterAir. O 7 rano siedzieliśmy w samolocie jeszcze na lotnisku. W tym czasie odjechał wózek z dwiema naczepami załadowanymi walizkami, a nasz samolot ruszył ustawiać się na pas startowy. Sporo osób widziało tę sytuację. Nikt podczas rejsu nie powiedział nam, że jest jakiś problem z bagażami – opowiada Paulina.

Zobacz także: Zagubiony bagaż w co drugim locie. Skala problemu jest ogromna

Qaqwqwrqw

Po wylądowaniu na lotnisku w Modlinie pasażerowie dostali informację, że tylko ok. 60 bagaży przyleciało do Polski, a reszta z powodu przeciążenia pozostała w Grecji. – Niedługo po naszym przylocie były dwa inne loty z Zakynthos na lotnisko Chopina i tam miały być nasze bagaże, ale nikt nic nie wie, czy te bagaże są i kiedy dotrą – dodaje pasażerka.

Paulina złożyła już reklamację na miejscu, napisała pismo odnośnie odszkodowania. Jest przerażona, bo nikt nie chce jej pomóc, więc czeka... – Lecieliśmy z biurem podróży, które też umywa ręce od sytuacji - dodaje. Wraz z Pauliną na swoje bagaże czeka niemal 100 innych osób.

Próbowaliśmy skontaktować się z liniami EnterAir. Do tej pory nie dostaliśmy komentarza w tej sprawie.