Z wagonów metra zniknęły reklamy. "Zmiana operatora"

Taki czas może utrzymać się przez wiele dni
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Z wagonów metra zniknęły reklamy. "Zmiana operatora"

Ze ścian wagonów oraz ekranów informacyjnych w metrze zniknęły reklamy. Zobaczymy je dopiero za dwa miesiące. To wynik zmiany operatora reklam.

Ja informuje Transport-publiczny.pl, dotychczasowa umowa z operatorem reklam, firmą AMS, wygasła z końcem roku. Wybrany przez Warszawskie Metro 29 grudnia, nowy operator - firma Stroer Polska - ma 60 dni na uruchomienie poszczególnych podsystemów reklamowych w wagonach, licząc od momentu ich przejęcia.

Oznacza to, że bez reklam w metrze będziemy jeździć nawet 2 miesiące.

Przeczytajcie też:  "Co miał we łbie smarując sprejem tę tablicę?!". Filip Chajzer szuka sprawcy zniszczenia pamiątkowej tablicy

Podziel się
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.