Trwa ładowanie...

HUSH WARSAW - impreza modowa na Narodowym!

160 wyselekcjonowanych marek z Polski i zagranicy w nowoczesnej, nietypowo zaaranżowanej przestrzeni Stadionu Narodowego

Share
HUSH WARSAW - impreza modowa na Narodowym!
d20yqjs

Organizatorki wydarzenia zadbały, by oferta targów była kompleksowa, obejmuje więc nie tylko ubrania, ale także akcesoria i obuwie, jest skierowana zarówno do kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To pierwsze tego typu targi w Polsce organizowane na tak dużą skalę.

Warto je odwiedzić nie tylko ze względu na szeroką ofertę produktową. Nowością tej edycji jest ilość atrakcji dopełniających ideę targów: strefa KIDS - mody i dizajnu dla dzieci, Strefy ZEN i <a href="https://turystyka.wp.pl/spa-6045073910633089c">SPA</a>, całodzienna <a href="https://msp.money.pl/wiadomosci/poradniki/artykul/opieka-nad-dzieckiem-kiedy-mozna-skorzystac,80,0,2424656.html">opieka nad dziećmi</a>, zakupy ze stylistką, projekt fotograficzny prowadzony przez IMPOSSIBLE oraz, dla smakoszy, premiera nowego naturalnego napoju John Lemon.

Najważniejszym elementem wyróżniającym tę edycję jest jednak konkurs MODERNA pod patronatem T-Mobile Fashion przeznaczony wyłącznie dla projektantów Hush Warsaw. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas targów 9 czerwca.

HUSH WARSAW odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie, w niedzielę 9 czerwca.
Wchodzi moda na stadion. Z pasją i pomysłem. To oznacza zarówno, że liczba osób, które odwiedzają Stadion Narodowy może w tym roku przekroczyć frekwencję Wembley, ale także, że kultowe już wydarzenia fashion w Warszawie, takie, jak HUSH, nabierają bardzo dużego tempa. Oferta stadionu to nieograniczone możliwości od wydarzeń sportowych, przez rozrywkę, kulturę, sport, po biznes. Miejsce ma znaczenie. I to miejsce organizatorzy wybrali na nową jakość HUSH Warsaw - mówi Joanna Janowicz-Strzyżewska odpowiedzialna za PR na Stadionie Narodowym.

Planując swoje najciekawsze zakupy tego sezonu nie zapomnijcie o trzech podstawowych zasadach, które na HUSH-u obowiązują:

1. Wspieranie niezależnych projektantów – to do nich trafią nasze pieniądze, nie do sieciowych firm
odzieżowych, rozmawiajcie z nimi, chwalcie i zgłaszajcie uwagi, jeśli je macie, przekazujcie kontakt dalszym znajomym, to działa!

d20yqjs

2. Przychodząc na HUSHa miejcie otwarte głowy – HUSH ma wspierać lokalny rynek, inicjować nowe projekty i pomagać w nawiązaniu dobrych kontaktów. Pamiętajcie, że projektanci często korzystają z pomocy podwykonawców: małych firm i rzemieślników. Jeśli widzicie jakiś punkt, w którym zainteresowane strony mogą się spotkać, mówcie o tym koniecznie!

3. Konsekwentnie dbajmy o nasze środowisko – pamiętajcie o zabraniu eco torby, przyjedźcie na rowerze lub komunikacją miejską. Kupujcie z rozwagą - nie chodzi o ilość, ale o jakość!

Oceń jakość artykułu:
Zależy nam na podnoszeniu jakości naszego dziennikarstwa. Twoja opinia jest dla nas ważna!
d20yqjs

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d20yqjs
d20yqjs