Ratusz współtworzy przewodnik dla przedsiębiorców. "Reklama ma szanować ład przestrzenny"

Inicjatorem publikacji jest też Stowarzyszenie Kulturotwórcze Miastodwa.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Ratusz współtworzy przewodnik dla przedsiębiorców. "Reklama ma szanować ład przestrzenny"

Pomysł ten zrodził się w odpowiedzi na problem wszechobecnych, nierzadko szpecących reklam znajdujących się w przestrzeni miejskiej. Stołeczny ratusz oraz Stowarzyszenie Kulturotwórcze Miastodwa współpracują aktualnie nad stworzeniem specjalnej publikacji dobrych praktyk dla witryn oraz szyldów. Jej zasadniczym zadaniem będzie edukowanie przedsiębiorców , by informując o swoich usługach oraz działalności robili to zgodnie z zasadami ładu przestrzennego.

- Chcemy, by warszawski przewodnik po szyldach ustanowił nowy standard tego typu opracowań, które do tej pory miały charakter jedynie doraźny bądź fragmentaryczny. Treść publikacji zostanie skonsultowana zarówno z przedsiębiorcami, jak i ekspertami z dziedziny projektowania – powiedział Wojciech Wagner, naczelnik Wydziału Estetyki Przestrzeni Publicznej ratusza .

Powstanie takiego opracowania jest również ważne ze względu na wchodzącą w życie 11 września, tzw. ustawę krajobrazową. Przewodnik będzie zawierał zbiór zasad dotyczących lokowania szyldów dla całego miasta, a nie jedynie wybranych rejonów. Jan Cieślak ze Stowarzyszenia Miastodwa podkreślił, że celem publikacji jest przede wszystkim pomoc przedsiębiorcom, tak aby mogli właściwie wyróżnić się w przestrzeni miejskiej. Sam przewodnik ma zostać wydany jeszcze w tym roku.

Przeczytajcie też: Wyścig z czasem przy odbudowie mostu Łazienkowskiego

Podziel się
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.