Trwa ładowanie...

Syrenka i Fryderyk znowu na ulicach Warszawy

Tym razem w nowej ekologicznej aranżacji

Syrenka i Fryderyk znowu na ulicach Warszawy
d3z7nsa
d3z7nsa

W pierwszych dniach sierpnia rozpoczęła się wymiana projektów graficznych na ustawionych przy kioskach lodówkach na napoje. Projekty powstały we współpracy firmy Coca-Cola z m.st. Warszawą i nawiązują do aktualnych wydarzeń w stolicy. Nową ekspozycję można już zobaczyć na ul. Marszałkowskiej i w Al. Jerozolimskich.

W tym roku warszawska Syrenka i Fryderyk Chopin zapraszają do wypoczynku i aktywnego spędzania czasu w mieście. Utrzymane w zielonej tonacji plakaty nawiązują do ekologicznego przekazu prezentującego Warszawę nie tylko jako stolicę dbającą o rozwój w zgodzie z naturalnym środowiskiem, ale także jako miasto o ogromnym przyrodniczym zapleczu. Miejskie lasy, parki, skwery, rozległe plaże nad Wisłą, na których powstają bulwary, sąsiadują z nowoczesnymi budynkami wznoszonymi z uwzględnieniem ekologicznych standardów.

Kolorystyka wizerunków symboli Warszawy to także nawiązanie do listopadowego szczytu klimatycznego COP 19. Kilkanaście tysięcy delegatów i gości ze świata będzie uczestniczyć w negocjacjach globalnego porozumienia w sprawie redukcji gazów cieplarnianych.

Obecne projekty graficzne wykonał Ernesto Gonzales, grafik i autor komiksów, znany ze swoich wcześniejszych prac dla Muzeum Powstania Warszawskiego („Morowe Panny”) oraz dla dzielnicy Bemowo, gdzie w ramach kampanii ekologiczno-informacyjnej stworzył serię komiksów skierowanych do dzieci. Koszty opracowania graficznego oraz druku i wyklejenia poniosła Coca-Cola HBC Polska.

d3z7nsa
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3z7nsa