ZTM otwiera nowy Punkt Obsługi Pasażerów
Osiemnasty stołeczny POP będzie zlokalizowany w CH Blue City
Punkt Obsługi Pasażerów będzie działał w lokalu 28 na poziomie -1. Będzie czynny przez siedem dni w tygodniu w godz. 11.00 – 19.00. Pasażerowie otrzymają do dyspozycji obsługę w dwóch kasach.
W nowym POP-ie będzie można:
- kupić bilet
- złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM
- załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty
- złożyć reklamację
- wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską
- złożyć wniosek o wydanie hologramu do Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka
- uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.