Trwa ładowanie...
Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto używać linków sponsorowanych?

Dlaczego warto używać linków sponsorowanych? Jak w ogóle działają linki sponsorowane? Mają duży wpływ na pozycjonowanie stron internetowych? Jeśli zastanawiasz się, czy warto skorzystać z linków sponsorowanych, zapraszamy do lektury!

Share
Dlaczego warto używać linków sponsorowanych?
Dlaczego warto używać linków sponsorowanych? Źródło: materiały partnera
d32s20q
  1. Czym są linki sponsorowane?
  2. Jakie jest działanie linków sponsorowanych?
  3. Najważniejsze elementy kampanii linków sponsorowanych
  4. Czy kampanie linków sponsorowanych zwiększają widoczność w wyszukiwarce Google?


Zanim jednak odpowiemy na postawione w tytule pytanie, wyjaśnimy, czym właściwie są linki sponsorowane i jak działają. W niniejszym artykule omówimy także kwestię najważniejszych elementów kampanii oraz po co właściwie stosowane jest takie pozycjonowanie w firmie Datamasters.pl.

Czym są linki sponsorowane?

Masz profesjonalną stronę swojej marki, pełną wartościowych tekstów, ale w dalszym ciągu słabą widoczność w wyszukiwarce Google? Postaw na linki sponsorowane, czyli płatne odnośniki do Twojego portalu, umieszczone na innych witrynach internetowych. Najczęściej linki sponsorowane umieszczane są nad lub pod wynikami organicznymi w Google. Okazuje się, że rozwiązanie tego rodzaju jest dziś skuteczną formą reklamy i korzystają z niej wszyscy, którzy w szybki sposób chcą znaleźć sobie odpowiednie miejsce w sieci, bez względu na wielkość istniejącej już wokół konkurencji.

d32s20q

Przy linkach sponsorowanych należy pamiętać, że mamy do czynienia z płatnością typu PPC – czyli pay-per-click. Budżet na reklamę zmniejsza się po każdym kliknięciem potencjalnego klienta w link. Do cech charakterystycznych linków sponsorowanych zalicza się między innymi szybkie generowanie dużego ruchu na stronie, widoczne wyróżnienie naszej witryny w wyszukiwarce oraz natychmiastowe działanie kampanii. To wszystko przekłada się oczywiście na wzrost sprzedaży naszych produktów i usług.

Jakie jest działanie linków sponsorowanych?

W momencie, gdy zainteresowany klient wpisuje w wyszukiwarkę Google odpowiednią frazę, wyświetlają mu się najpopularniejsze lub odpowiednio zoptymalizowane witryny. W tym drugim przypadku ważne jest prawidłowe pozycjonowanie stron, dzięki czemu nasza strona będzie wysoko na liście w wyszukiwarce Google pod konkretnymi frazami kluczowymi. Sam proces pozycjonowania trwa długo, zanim uda nam się przebić przez konkurencję, ale jednocześnie jest to darmowy i skuteczny sposób, dzięki któremu nasza witryna przez długi czas będzie widoczna na pierwszych stronach. Więcej informacji na temat pozycjonowania stron internetowych znajdziesz pod adresem https://datamasters.pl/pozycjonowanie/, gdzie w prosty sposób omówiono między innymi kwestię SEO.

Jak przyspieszyć ten wspomniany proces pozycjonowania? Wykorzystując właśnie linki sponsorowane! To nieinwazyjne i nienachalne rozwiązanie, dzięki któremu potencjalnemu klientowi Twoja usługa wyświetli się na samej górze listy. A zatem uda Ci się szybciej zaistnieć w sieci. Linki sponsorowane to także gwarancja większego ruchu na Twojej stronie, zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oraz zdobycie nowych klientów i ogólnie odbiorców.

Najważniejsze elementy kampanii linków sponsorowanych

Najważniejszym elementem kampanii linków sponsorowanych jest oczywiście określenie dziennego budżetu. Mowa tu o kosztach, które możesz przeznaczyć na kampanię reklamową związaną z linkami sponsorowanymi. Musisz pamiętać, że jeśli limit kliknięć zostanie już osiągnięty, reklama automatycznie się wyłączy i z powrotem pojawi się następnego dnia.

d32s20q

Ponadto w kampanii linków sponsorowanych ważne są także frazy kluczowe. Musisz wybrać nie jedną konkretną frazę, a całą grupę słów. Jeśli masz problem z ich określeniem, koniecznie skorzystaj z pomocy eksperta, mającego wieloletnie doświadczenie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że po uruchomieniu kampanii link sponsorowany na pewno trafi do potencjalnego klienta i reklama wyświetli się w jego wyszukiwarce.

Czy kampanie linków sponsorowanych zwiększają widoczność w wyszukiwarce Google?

Jak już wspominaliśmy wyżej, tak – linki sponsorowane zwiększają widoczność w wyszukiwarce Google. Już po uruchomieniu kampanii nasza strona będzie widoczna na górze oraz na dole pierwszej strony pod wybraną przez nas, konkretną frazą kluczową. Reklamy tekstowe to świetne rozwiązanie bez względu na to, czy ktoś korzysta z innych metod promocji. Częste wyświetlenie reklamy w takich miejscach jak wyszukiwarka Google sprawi, że będzie można zdobyć wielu klientów. Warto tylko upewnić się, że linki sponsorowane wyświetlają się w odpowiednich miejscach, aby można było dotrzeć do potencjalnych klientów. W razie wątpliwości najlepiej skonsultować kampanię linków sponsorowanych ze specjalistą. Jest to osoba, która wie, jak używać kampanii Adwords, aby kampania Google Ads przyniosła oczekiwane efekty.

Artykuł sponsorowany
d32s20q

Podziel się opinią

Share
d32s20q
d32s20q